Plugin Aspify umí, při restartu vyvolaném z administrace e-shopu nopCommerce, požádat přes REST API webhostingu ASPIFY o reset aplikačního poolu.
POZOR: Plugin funguje pouze, pokud hostujete svou instanci nopCommerce na webhostingu ASPIFY.com!
Pokud hostujete svůj nopCommerce e-shop na aspify.com, může se stát, že se při restartu e-shopu budete potýkat s "živými" zámky na knihovnách (.dll) pluginů, které se chystáte upgradovat. Výsledkem je pak interní chyba serveru (500). Požadované chování by sice mohlo jít přenastavit přes IIS Manager přímo na daném aplikačním poolu, ale existuje i alternativní cesta - použít REST API poskytované ASPIFY a vyvolat reset aplikačního poolu jako poslední akci při restartu aplikace.
Aktuální plugin poskytujeme pro nejnovější verzi nopComerce v4.80 (testujeme), pro starší v4.70 a do konce 1/2025 i v4.60.
Jak poznám, že mám tento typ problému?
- Po restartu nopCommerce z administrace se místo načtení stránky objeví chyba 500.
- V logu nebo výpisu na obrazovce je hláška ve smyslu "Unhandled exception. System.Exception: Access to the path 'XYZ.dll' is denied."
- Řešením je přihlásit se do webové administrace ASPIFY a provést ručně reset aplikačního poolu nebo recyklaci poolu.
Potřebuji tento plugin?
- NE, pokud nehostujete na webhostingu ASPIFY ;-)
- NE, pokud jste si nechali od podpory přenastavit chování vašeho aplikačního poolu
- NE, pokud vždy aktualizujete pluginy ručně... tj. přes FTP anebo si recyklaci poolu zajišťujete ručně (přes administraci, IIS Manager nebo přes detekci změny v souboru web.config)
Ještě něco k doplnění o chování pluginu?
- Akce s vyvoláním restartu poolu se spouští až po dokončení čekání na ukončení běžících úloh. Viz.
IHostApplicationLifetime.ApplicationStopping + IHostApplicationLifetime.ApplicationStopped
.
Tento plugin poskytujeme zdarma, abychom podpořili odvahu e-shopařů na nopCommerce, kteří si zajišťují webhosting pro svůj e-shop sami na ASP.NET webhostingu ASPIFY.com.
Nějaká funkcionalita vám chybí? Ozvěte se!